دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1399 - 20:01

پیام تسلیت دکتر ولایتی به معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس اسلامی 

دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، در پی درگذشت ابوی علی اصغر محمدی، معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس اسلامی، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر : 496345
2103004.jpg

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، در پی درگذشت ابوی بزرگوار علی اصغر محمدی معاون دبیرکل اتحادیه بین المجالس اسلامی، پیام تسلیتی صادر کرد.


متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 
جناب آقای علی اصغر محمدی 
معاون محترم دبیر کل اتحادیه بین المجالس اسلامی 


سلام علیکم 
دریافت خبر درگذشت ابوی بزرگوار جناب‌عالی مرحوم غلامعلی محمدی سیجانی موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.


جناب‌عالی که به‌عنوان دیپلماتی برجسته و تاثیر گذار در عرصه های مختلف و به‌ویژه در حوزه سیاست خارجی کشور با تعهد، تخصص و تلاش دلسوزانه، مشفقانه و صادقانه، همواره در طول سال‌های طولانی خدمت، در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی و ایران عزیز همت گمارده و منشاء خدمات ارزشمند و ماندگاری بوده‌اید و این‌جانب در طول سال‌های متمادی همکاری و دوستی، همواره از مشورت‌ها و همراهی شما بهره مند بوده‌ام، پرورش یافته چنین پدر بزرگوار و ارادتمند به اهل بیت(علیهم السلام) هستید که امروز در فقدان ایشان اندوهگین می‌باشیم.


این‌جانب مصیبت درگذشت ایشان را به جناب‌عالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای شما، خانواده معظم و تمامی بازماندگان صبر و اجر و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.


علی اکبر ولایتی


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

برچسب ها: علی اکبر ولایتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته